Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Jeste¶my jedn± z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce. Dostarczamy naszym klientom wiedzę, która przy¶piesza ich rozwój, poprawia jako¶ć życia, a tym samym zmienia ¶wiat na lepszy. W zwi±zku z rozbudow± działu obsługi, poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. obsługi platformy szkoleniowej i rozwoju klienta Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Armii Krajowej 30 Twoim głównym zadaniem będzie sprzedaż za pomoc± telefonu, szkoleń otwartych i zamkniętych z cenionymi ekspertami, a także obsługa klientów i rozwijanie współpracy z nimi w obszarze specjalistycznych szkoleń i programów rozwojowych. Je¶li: - masz za sob± do¶wiadczenie sprzedażowe lub obsłudze klienta chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze, - potrafisz budować długotrwałe relacje, - lubisz i potrafisz rozmawiać z klientami za pomoc± telefonu, - jeste¶ osob± pogodn± i optymistycznie nastawion± do życia i ludzi, - posługujesz się pakietem MS Office (głównie Word i Excel), Zapraszamy Cię do przesłania aplikacji i spotkania się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. Do¶wiadczenie w branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem. Co chcemy Ci zaoferować: - umowę o pracę ze stałym wynagrodzeniem, - atrakcyjny system prowizyjny zwi±zany z wynikami sprzedaży, - realizację ciekawych projektów, - możliwo¶ć rozwoju zawodowego i awansu w strukturze na Lidera, - kartę MULTI SPORT, - tort w urodziny dla Ciebie i każdego członka zespołu, - wyjazdy zagraniczne z cał± grup± W